Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mikrosimulace dopravního proudu při liniovém řízení.
Mlčková, Ivana ; Apeltauer, Tomáš (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce má za úkol ověřit účinnost liniového řízení na daném úseku komunikace. To bylo provedeno pomocí dopravního modelu vytvořeného v programu Aimsun pro dopravní mikrosimulaci. Data získaná z radarových měření byla zpracována a vložena do modelu, kde byly změněny některé parametry, aby model odpovídal stávajícímu stavu na daných komunikacích. Následně v tomtéž modelu bylo navrženo více řešení pomocí liniového řízení a vyhodnocena efektivnost jednotlivých řešení.
Návrh řešení úpravy sil. I/43 v úseku Podlesí - Kuřim
Fryčar, David ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním komplexního dopravního řešení v zájmovém území města Kuřimi na stávající silnici I/43 v úseku Česká – Podlesí – Kuřim. Tedy návrhem úpravy této silnice zohledňujícím všechny druhy dopravy – individuální automobilové tranzitující i cílové, veřejné hromadné dopravy a také dopravy z hlediska místních vazeb. Návrh je zpracován ve 4 variantách, jejichž rozdíl je především ve velikosti úprav na stávající silnici I/43. Následně byla vybrána jedna varianta k podrobnějšímu dopracování. Ta představuje návrh řešení v uspořádání 2+1 s mimoúrovňovými křižovatkami Podlesí a Kuřim – východ. Navržené řešení neznemožňuje plánovanou realizaci D43.
Mimoúrovňová křižovatka silnic I/43 a II/385 v Kuřimi
Valentová, Gabriela ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mimoúrovňové křižovatky, která nahradí kapacitně nevyhovující stykovou křižovatku silnic I/43 a II/385 poblíž města Kuřim. Dále mimoúrovňová křižovatka řeší napojení přivaděče severního obchvatu města Kuřim, který se napojí na plánovanou R43. Předpokladem je, že silnice I/43 zůstane zachována ve stávajícím stavu, čímž docílíme ekonomičnosti návrhu. Křižovatka je navržena tak, aby umožnila odbočení do všech směrů křižovatky.
Vyhledávací studie jižního obchvatu Kuřimi
Sobková, Tereza ; Novák, Vlastislav (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením jižního obchvatu města Kuřim, zejména jeho propojením se silnicí I/43. Hlavním cílem byla optimalizace křižovatek a trasování dotčených komunikací. Podkladem pro práci posloužily dříve vypracované studie, ze kterých byly převzaty trasy silnice I/43 a jižního obchvatu Kuřimi. Návrhem došlo k mírné úpravě výškového i směrového řešení převzatých tras. Trasa silnice I/43 je navržena tak, aby co nejméně ovlivňovala obyvatele v Moravských Knínicích. Součástí práce je také návrh přeložek přilehlých komunikací a řešení nově vzniklých křižovatek. Návrh byl vypracován s ohledem na Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje.
Analýza demografického vývoje v základních školách v Kuřimi
Trtílek, Ivo ; Němcová, Hana (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu demografického vývoje počtu dětí ve městě Kuřim. V bakalářské práci jsou použity statistické metody časových řad a re-gresní analýzy. Analyzuje počet dětí navštěvujících školská zařízení v závislosti na počtu narozených dětí. Předpovídá, jaký bude potřebný počet otevřených tříd v roce 2011 a 2012.
Optimalizace využití zámku v Kuřimi
Martinková, Anna ; Sznapková, Radka (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce)
Studie se zabývá rekonstrukcí a vhodným funkčním využitím zámku v Kuřimi. Ten je v současnosti využíván především jako vzdělávací zařízení s dalšími provozy – galerií, kavárnou a ubytováním. Návrh zohledňuje tyto provozy, uspořádáním dispozic se snaží vyhovět dnešním požadavků na provoz. Architektonickým návrhem vyzdvihuje architektonické hodnoty zámku a nabízí tak důstojné využití této památky
Mikrosimulační model silnice II/385 ve městě Kuřim
Mlčková, Ivana ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem dopravního řešení za pomocí modelování dopravního proudu. Dopravní data získána měřením z terénu byla následně zpracována v programu Aimsun a byl vytvořen model stávajícího stavu tak, aby se co nejvíce podobal realitě. Za stejného dopravního zatížení se navrhují možná řešení a jejich porovnáním jednotlivých variant se vybere nejefektivnější řešení.
Studie MÚK Kuřim na rychlostní silnici R43
Budík, Ondřej ; Otýpková, Ivana (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává studii MÚK Kuřim na silnici R43. Cílem diplomové práce je řešení křížení přeložky silnice II/385 a plánované rychlostní komunikace R43. Křížení je situováno mezi městem Kuřim a obcí Čebín. Práce předpokládá zbudování severního obchvatu Kuřimi a jeho využití jako přivaděče Brněnské dopravy před úplnou dostavbou silnice R43. Řešení MÚK Kuřim z toho důvodu počítá s výstavbou a fungováním křižovatky ve dvou etapách.
Vyhledávací studie jižního obchvatu Kuřimi
Sobková, Tereza ; Novák, Vlastislav (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením jižního obchvatu města Kuřim, zejména jeho propojením se silnicí I/43. Hlavním cílem byla optimalizace křižovatek a trasování dotčených komunikací. Podkladem pro práci posloužily dříve vypracované studie, ze kterých byly převzaty trasy silnice I/43 a jižního obchvatu Kuřimi. Návrhem došlo k mírné úpravě výškového i směrového řešení převzatých tras. Trasa silnice I/43 je navržena tak, aby co nejméně ovlivňovala obyvatele v Moravských Knínicích. Součástí práce je také návrh přeložek přilehlých komunikací a řešení nově vzniklých křižovatek. Návrh byl vypracován s ohledem na Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje.
Návrh řešení úpravy sil. I/43 v úseku Podlesí - Kuřim
Fryčar, David ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním komplexního dopravního řešení v zájmovém území města Kuřimi na stávající silnici I/43 v úseku Česká – Podlesí – Kuřim. Tedy návrhem úpravy této silnice zohledňujícím všechny druhy dopravy – individuální automobilové tranzitující i cílové, veřejné hromadné dopravy a také dopravy z hlediska místních vazeb. Návrh je zpracován ve 4 variantách, jejichž rozdíl je především ve velikosti úprav na stávající silnici I/43. Následně byla vybrána jedna varianta k podrobnějšímu dopracování. Ta představuje návrh řešení v uspořádání 2+1 s mimoúrovňovými křižovatkami Podlesí a Kuřim – východ. Navržené řešení neznemožňuje plánovanou realizaci D43.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.